Голова президії
НАГОРНИЙ
Петро Никонович |
– голова районної ради |
Заступник голови президії
ЧИКИДА
Марія Тимофіївна |
– заступник голови районної ради |
Члени президії:
ЧЕРЕВКО
Юрій Григорович |
– уповноважений представник депутатської групи «Українське об’єднання патріотів – УКРОП»
|
БОРУШОК
Лариса Степанівна |
– голова депутатської фракції Радикальної партії Олега Ляшка |
ОЛЕШКЕВИЧ
Віктор Петрович |
– голова постійної комісії районної ради з питань промисловості, будівництва, транспорту, торгівлі, сільського господарства, земельних відносин та розвитку туризму
|
ДИШКО
Петро Семенович |
– уповноважений представник депутатської групи «Батьківщина
|
КОРЕНЧУК
Тамара Юхимівна |
– голова постійної комісії районної ради з питань депутатської діяльності та етики, дотримання прав людини, законності, боротьби зі злочинністю
|
КУШНЕРИК
Олександр Миколайович |
– голова постійної комісії районної ради з питань планування, бюджету, фінансів та використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селища району
|
КОЗЮМИЧ
Григорій Михайлович |
– уповноважений представник депутатської групи Аграрної партії України
|
ХОМИЧ
Анатолій Васильович |
– уповноважений представник депутатської групи БПП «Солідарність»
|
КОРЕЦЬ
Володимир Васильович |
– голова постійної комісії районної ради з гуманітарних питань |
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення Любешівської районної ради
07 грудня 2015 №2/5
ПОЛОЖЕННЯ
про президію Любешівської районної ради сьомого скликання
Розділ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Правові засади діяльності президії
- Президія районної ради (далі – президія) створюється за рішенням ради та діє в межах строку її повноважень відповідно доЗакону України «Про місцеве самоврядування в Україні».
- Президія є дорадчим органом Любешівської районної ради (далі – рада), який попередньо готує узгоджені пропозиції і рекомендації з питань, що передбачаються для винесення на розгляд ради.
- Президія утворена радою і у своїй діяльності підзвітна раді. До складу президії за посадою входять: голова ради, заступник голови ради, голови постійних комісій ради, уповноважені представники депутатських груп і фракцій ради. Президію очолює голова районної ради.
- У своїй діяльності президія керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими нормативними актами, а також Регламентом Любешівської районної ради та цим Положенням.
Стаття 2. Відкритість і гласність у роботі президії
- Основною організаційною формою діяльності президії є засідання.
- Засідання президії проводяться гласно і відкрито та скликаються за необхідністю, але не менш одного разу на квартал.
- Засідання президії скликається головою районної ради, його заступником в міру необхідності і є правомочним, якщо в ньому бере участь більше половини від загального складу президії. У випадку відсутності з поважних причин голови постійної комісії у засіданнях президії бере участь при потребі заступник або секретар комісії.
- Голосування на засіданні здійснюється членами президії особисто і відкрито.
Розділ 2. ПОРЯДОК РОБОТИ ПРЕЗИДІЇ
Стаття 3. Форми роботи президії
- Президія здійснює свою роботу у формі засідань.
- Пропозиції, рекомендації президії приймаються на засіданнях більшістю голосів від складу президії.
На засідання президії можуть запрошуватись і брати участь з дорадчим голосом інші депутати районної ради, голова, заступники голови, начальники відділів, управлінь районної державної адміністрації, селищний, сільські голови, керівники районних організацій і установ, громадських об¢єднань та політичних організацій за запрошенням.
- Пропозиції, рекомендації президії підписує голова ради або головуючий на засіданні заступник голови ради. За необхідності, не пізніше як через 3 дні після проведення засідання президії, вони направляються виконавцям.
В окремих випадках рішення президії може направлятися виконавцям терміново.
Стаття 4. Документування роботи президії
- Засідання президії протоколюються виконавчим апаратом ради. У протоколі засідання президії обов’язково зазначається:
1) номер протоколу, дата, час і місце проведення засідання; прізвище головуючого на засіданні;
2) дані про присутніх на засіданні членів президії та відсутніх;
3) список запрошених на засідання президії осіб;
4) порядок денний засідання;
5) розглянуті питання порядку денного;
6) результати голосування по кожному питанню порядку денного;
7) прийняті рішення, висновки, ухвалені рекомендації;
До протоколу засідання президії додаються:
9) матеріали, проекти рішень, що розглядалися на засіданні президії;
10) інші матеріали, які надійшли під час роботи президії.
- Протоколи засідань президії можуть надаватися для ознайомлення членам президії, а також іншим депутатам ради за їх письмовим зверненням.
Розділ 3. ПОВНОВАЖЕННЯ ПРЕЗИДІЇ
Стаття 5. Завдання президії
1. Президія:
1) розглядає проекти рішень ради, включені до проекту порядку денного пленарних засідань районної ради;
2) вносить пропозиції голові ради щодо осіб, які можуть бути запрошені на пленарне засідання районної ради;
3) сприяє у здійсненні взаємодії з районною державною адміністрацією, органами місцевого самоврядування всіх рівнів, політичними та громадськими організаціями, виборцями тощо;
4) вносить пропозиції голові ради щодо заслуховування на пленарному засіданні районної ради звітів чи інформацій стосовно діяльності будь-якого органу або посадової особи з питань, віднесених до повноважень районної ради;
5) президія за дорученням голови районної ради попередньо готує узгоджені пропозиції і рекомендації з питань, що передбачається винести на розгляд ради;
6) сприяє голові районної ради у вирішенні інших питань, віднесених до повноважень районної ради, відповідно до Регламенту районної ради та цього Положення.
Стаття 6. Права президії
1. Для виконання завдань, передбачених цим Положенням, президія має право:
1) залучати спеціалістів підприємств, організацій та установ, об’єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для вивчення і розгляду питань, що належать до її компетенції;
2) одержувати в установленому порядку від органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, організацій і установ інформацію, документи та інші матеріали, а від органів державної статистики – статистичні дані, необхідні для виконання покладених на неї завдань.
2. З метою допомоги голові районної ради в координації та організації діяльності постійних і тимчасових контрольних комісій ради, президія має право:
1) вносити пропозиції голові ради щодо плану роботи районної ради;
2) розглядати та узгоджувати висновки і рекомендації постійних комісій з питань порядку денного сесії районної ради;
3) вносити пропозиції голові ради щодо організації роботи та графіків засідань постійних комісій, поліпшення умов їх роботи;
4) сприяти голові ради та виконавчому апаратові ради в наданні інформаційної, наукової, правової, технічної допомоги в роботі постійним комісіям ради;
5) вносити пропозиції голові ради щодо проведення виїзних засідань постійних комісій, а також семінарів, навчання депутатів районної ради, у тому числі з виїздом до інших районних рад області для обміну досвідом роботи;
6) сприяти у вирішенні інших питань, пов’язаних з організацією роботи ради, депутатів ради та постійних комісій.
Розділ 4. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 7. Забезпечення діяльності президії
1. Організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності президії здійснює виконавчий апарат районної ради.
Стаття 8. Порядок внесення змін до положення
У випадку прийняття нових законодавчих актів, унаслідок чого може виникнути неузгодженість окремих статей цього Положення з чинним законодавством, на сесії ради повинні бути внесені відповідні зміни та доповнення до цього Положення.